Emsal_swvinc1 Şöyle söyleyeyim size şeker yüklemesi ile alakalı iki grup var bir grup yaptırmayın diyor bir grup yaptırın diyor ben kendim ilk hamileliğimde de doktoruma sorduğumda hocam öneriyor musunuz dediğimde doktorum ben hastalarıma öneriyorum ama yaptırıp yaptırmamak tamamen size kalmış demişti aslında ailemde şeker hastası yok kendimde de şeker hastalığı yok ama daha sonrasında çevremde de yaptıran oldu yaptırmayan oldu en son işte görümcem kilolu hamile kaldı Bebek de kiloluydu kendisi şeker yüklemesi yaptırmamıştı ve doğumda şeker çıktı sıkıntılı bir süreç geçirdi açıkçası ben kendim de kilolu hamile kaldığım için o dönem korkmuştum ve birinci gebeliğimde yaptırmıştım ikinci gebeliğimde de yaptırdım söyledigim gibi tamamen tercihe bağlı😊