12 haftalıkken yorum yapmak çok zor canım, 16. Hafta hatta daha fazla zaman gerekebiliyor cinsiyet için. Mesela şuan kız derim ama 16. Haftada doktorun sana erkek der. Çok ufak bir çıkıntı var ama bu çıkıntı sonradan Kıza da dönebiliyor gelişim evresi. Benim ilk haftalar belli olmuyordu 18. Haftaya doğru bildiğin pipi vardı erkek oldu zaten ☺️