Sedakrt Ne işle uğraşıyorsunuz ? Kaç saat çalışıyorsunuz ?Hamilelikte zorlanıyormusunuz? İşiniz yorucu mu hem ev hem iş nasıl yetişiyorsunuz yorumlarda buluşalım🥰
gezentianne Sedakrt Benim kadar düzensiz işi olan var mı cıksın meydaneee🤣 Hostesim daha doğrusu kabin amiriyim uçuş yapıyorum. hafta sonuna dek uçacağım sonra evde idari izinde olacağım. Çok yoruluyorum ama ogluma hamileyken de uçmuştum cok enerjiktim şimdi evde bir cocuk olunca sanırım daha yorucu🙈 Hamilelik sebepli günlük maksimum 7.5 saat mesai yapıyorum yurtdısına cıkmıyorum konaklama yapmıyorum iç hat kısa git gel ucuslar yapıyorum.
Beyazmelekkk gezentianne 16. Hafta sonrası evde olmanız çok güzelmis bence keşke her hamilelikte evden olsa . Bende kamudayim niyetimd 37 ye kadar götürebilmek sonrasını düşündüğüm için .
gezentianne Beyazmelekkk İlk gebeliğimde 16′dan sonra şirketin yerdeki pozisyonlarında çalışabiliyordun 37+0′a kadar çalışmıştım. Pandemiyle birlikte bu kural kalktı idari izin veriyorlar ama yaklaşık 2 asgari ücret :( Bu da aslında maddi anlamda beni çok sarsacak bişey. Çalışmayı yeğlerdim🙃
gezentianne Beyazmelekkk Götürebildiğiniz kadar götürün doğum sonrası o izne daha cok ihtiyaç oluyor. Kolay geçer inşallah♥️
Beyazmelekkk gezentianne doğum sonrası nasıl olacak ya hiç bilmiyorum ilk kez tecrübe olacak kızımda çalışmıyordum çünkü. 37 ye kadar çalışsam 39 da sezeryan olsam. Doğum sonra annelik iznim kaç hafta olur ?
gezentianne Beyazmelekkk Doğum izni 112 gün diye biliyorum 37′de başlıyor.. Benim 1 ay da sendikal iznim var 1 ay da yıllık iznim var.. Sizde 112 gün dışında var mı bilmiyorum ama memurlar heyet raporu falan alıyor? uzatıyorlar izinlerini?