Merhaba
Şu an 24 haftalık hamileyim , şubat sonu mart başı gibi doğum öngörülüyor yenidoğan Alışverişi yapıcam ama kışlık mı alsam mevsimlik mi bilemedim. İlk 1 ay zaten çok dışarı çıkmayız diye düşünüyorum sonrası da bahar havalar ısınır mı triko tarzı alsam giydirebilir miyim bu ay da doğum yapanlar tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi `