ucaremina Kızlar kabin boy bebek arabası almak istiyorum lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim hangi marka önerirsiniz??
JrRu ucaremina hamilton r1 yeni aldık ilk arabamız travel sistemdi iyiki Hamilton’u almışız resmen eziyet çekiyormuşuz
anonimuye ucaremina bagi zero aldm ama daha kulanmadm gecen hafta indrmdeydi lazm olur diye aldm inş iyi çıkar
nazel123 ucaremina evet çok memnunum beş senedir bizimle hala aynı duruyor sağlam hafif kolay katlanır katlanınca boyutu da baya küçülüyor☺️
Nur2707 3.5 yıldır chicco goody kullanıyorum tek önerimdir şehir şehir gezebilirsiniz ayrıca en küçük arabanin bagajina bile sigiyor tek elle açılıp kapanıyor ve sadece 7 kg oğlum 3.5 yaşında dogdugundan beri biniyor