Hanımlar merhaba bişey sormak istiyorum ben 37 haftalık hamileyim bu zamana kadar bebeğim de bi problem görülmedi boyu kilosu gelişimi hepsi normal şekilde bu hafta gittiğim kontrolde bebeğin 2 hafta geriye gittiğini ve kafasıyla bacaklarının küçük olduğunu söylediler böyle bi durum yaşayan var mı ?