betulvemaya_ İkili taramanız riskli çıktı mı çıktıysa risk kaçtı ? Fetal DNA verdiniz mi sonuçlarınız nasıldı ?
Gulcem betulvemaya_ Ben hiç uğraşmamak için direkt fetal dna yaptırdım. Sonuçlar da çok şükür risk görülmedi.
Gizemnur1111 betulvemaya_ riskli çıktı 1/244 oranı fetal dna yaptırmadım kararsız kaldım daha doğrusu her an yaptırmaya yönelebilirim sizin risk var mıydı varsa kaç
Hulyasi betulvemaya_ 250/1 mi ne çıkmıştı benim beta hcg yüksek çıkmıştı .yinede yaptırdım beklemek yorucu çünkü çok şükür temiz çıktı
Mervegul26 Gulcem merhaba sonuçlarınız e nabızda nasıl gözüktü benim değer normal yazıyor 0-1000 aşama yazıyor anlayamadım
betulvemaya_ Gizemnur1111 evet risk geubundayım 1:202 fetal DNA verdim 3 gün önce işte onu bekliyorum
betulvemaya_ Hulyasi benim ki de 1:202 fetal DNA verdik açıkçası onu bekliyoruz umarım temiz çıkar beklemek zülm gibi
Gulcem Mervegul26 Fetal dna testi e-nabızda görünmüyor ayrıca e-posta ile gönderiyorlar. Ben ikili ve üçlü test yaptırmadım.
Hulyasi Mervegul26 e nabız da go betulvemaya_ beklemek ten tansiyon çıkmıştı benim artık psikolojik bunalıma grdim o derece sonucu güzel çıkınca dünyalar bizim oluyor tabi rabbim kmseyi evladiyla sinamasin sağlık versin hepsine