Merhaba bugün istanbul şişlide echomarda HSG çektirdim (memnun kaldım öneririm) 5 ay önce çikolata kistinden ameliyat olmuştum. Doktorum ameliyatta tüplerimden geçiş göremediğini söylemişti ve hsg önermişti. Buyün hsg raporumda tubadan intraperitoneal mesafeye geçmiş ve bu alanda dağılmıştır. gibi bir ibare var. Sonucun normal olduğunu söylediler fakat kendi doktoruma daha gösteremedim sizce nasıl iyi mi 🤷🏻♀️