Mrwezyn1 Kızlar bugün HCG 445 çıktı kaç haftalık ve hafif dünden beri 3 kez açık toprak rengi lekelenmem oldu sorun olur mu ? Yerleşme lekesi mı bu
Neslihan1309 Mrwezyn1 benimde son adetim 8Ekim betam 460 çıktı keseyi gördünüzmü siz? Ben daha doktora gitmedim
Mrwezyn1 Shnkh 12 Ekim sat 24 Ekim catlatma iğnesi vuruldum 8 kasim hamile olduğumu ogrendim Bat 11 Kasım idi
Mrwezyn1 myangelson 3 hafta 6 günlük gösteriyor canim. Peki lekelenmenin bir sorunu olur mu sence yerleşme lekesi olabiliyormuş ama aklıma takıldı
myangelson Mrwezyn1 evet olabilir ama yine de bir doktora gitmekte fayda var bazen ilaç verebiliyorlar ne olur ne olmaz diye
Mrwezyn1 Neslihan1309 bende gitmedim canım cuma günü gideceğim inşallah keseyi de görürüm 🙏 ben tekrardan beta test yapmadım sen yaptın mı ?
Neslihan1309 Mrwezyn1 yok yaptırmadım dün yaptırdım zaten canım testi genelde yaptıranlar iki günde bir yaptırıyorlar. İnşallahhh görürüz kesemizi inşallah sağlıklıdırlar 🙏 🙏