momBg Normal dışı sonuçları göster dediğim de hiç birini göstermiyor sorun yok diye internetten de baktım gitmedim çok stres yaptığım için sizde bakabilir misiniz bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz 🥰💖🌸
momBg Normal dışı sonuçları göster dediğim de hiç birini göstermiyor sorun yok diye internetten de baktım gitmedim çok stres yaptığım için sizde bakabilir misiniz bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz 🥰💖🌸
Nur67 orkidemm_ aa kist olunca öyle çıkıyor değil mi bi ara benimde kist olmustu 162 felan çıkmıştı ozaman doktor dedi zaten kist olmus yumurtan diye
Nur67 orkidemm_ anladım benimde ilk defa o ay oyle çıkmıstı çok şükür gecti gecen ay 11 çıktı yani kist yok değil mi
orkidemm_ Nur67 yani o yüzden olabilir genelde 30 altı iyi denilmiyor rezervi de ifade eder ama tek başına etken değil tabi