37+1 haftalık gebeyim bir haftadır karnım kaşınıyor bende çatlıyor büyüyor diye bebek yağı nemlendirici sürüyordum dünden beri karnımda kızamık gibi küçük küçük kabarcıklar ve aşırı kaşınıyor acıyor ve bir hafta şiddetli böbrek ağrısı çekiyorum bugün acile gittim kan tahlili yaptırdım birşey çıkmadı idarda enfeksiyon çıktı ordada protein kaçağı var denildi serum ve tek kullanımlık toz verildi eve geldik geçmedi bu durumu yaşayan anneler var mı ne yaptınız neden oluyor