Zuluss Kızlar ayaklarım şiş yürüyemiyorum sızlıyor duruncada ilk hamileliğimde böyle şey yoktu bu hamilelikte oldu doğumdan hemen sonra geçermi?
KurabiyeninAnnesi123 Zuluss ödem olmuş ayaklarn tuzu bırak haraketsiz kalma canm haraket et suyu bol tüket
Dilek_04 Zuluss Benimde öyleydi yürüyemiyordun doğru düzgün ayak kemiklerim kırılmış gibi bacaklarımda dahil doğumdan 2 hafta sonra fln geçti .
Tuzlimon1 Zuluss kaçıncı haftadasın? Ödem başlamış olabilir. Ne iyi geliyor bilmiyorum ama bu dönem bendedir başladı çok rahatsız edici 🤢
KurabiyeninAnnesi123 Zuluss doktorum günde 3 saat yürüyüş yapmami söyledi ödem oluşmaması için evdeki haraket malesef yetersiz kaliyor yürümeye çalışın daha çok ödem toplar ayaklariniz dha kötü olur
Zuluss KurabiyeninAnnesi123 ben fazla yürüyünce kanamam oluyor bana yatak istirahati vermişti çiş harici ayağa kalkmayacaksın demişti
Zuluss Dilek_04 anaaa doğumdan sonra hemen geçmiyormu ayağım ağrıyor kalkıncada bir ton yüküm varmış gibi yorgun oluyorum
Dilek_04 Zuluss herkeste aynı olmaz galiba. Benim bebeğim yoğun bakımda kaldı 8 gün boyunca hastneye git gel yaptık günde 4 defa bazen yürüyerek gidiyordum o zamanlar ağrılarım aynı hamilelik ağrısı gibi devam ediyordu ne zaman evde kaldım dinlendim o zaman geçti .
Zuluss Tuzlimon1 tansiyonum yüksekti bir kaç gündür 14.9 falan acile gitdim başımda ağrıyordu bir kaç gün ölçtüm gitmeden hep yükseliyordu sadece supum taktılar parol falan kanda bir şey çıkmadı bende artık ölçmedim o günden sonra çünkü bir şey yapmıyorlar acilde kadın doğum doktoruna gidene kadar idare edicem
1Ali 36.haftamda ayaklarım öyle bir ödem tutmuştu ki😐doktora gittiğimde tansiyonumda biraz yüksek çıktı, tansiyonu takip et tuzu kes hemen dedi. Birazda yürüyüşle 10günde kurtuldum