Zeyna0607
Adet belirgini adet gecikmesiydi zaten normalde çok düzenli adetim 1 gün erken gelir ama hiç geç gelmez di..
Öncesinde De çok kötü midem bozulmuştu,
Midem normal de de çok hassas zaten hamilelikle bir bağlantısı var mı bilmiyorum ama guul gurur ötüyordu yani kötüyDüm baya ve gaz sıkıntısi. . :) hala var çok kötü oluyor ve cok Afedersin pis pis de kokuyor 😶 :)