Kubra009 Size güzel geliyorsa tamamdır kimsenin beğenip beğenmemesi umrunuzda olmasın benım koyacagım ismi de bircok kişi hatta ailemden birileri bile eleştirdi ama bana özel benim için anlamı var o yüzden kimsenin görüşünü almam onlar karar vermiş olur aksi halde onlar koymus olur mutlaka beğenmeyenler olacaktır belkı o beğenmeyenlerin o isimdeki kişilerle kötü bir anısı var yani siz benimsediysenız tamamdır bu arada şahsi fikrim de Demir ismi cok güzel bence biz de Candemir koyacaktık aon dk vazgectık☺️