Nur67 Kubraa-1 hm anladım siz ne zaman kan verdiniz genetiğe uzun sürüyor ya çıkması 3 ayı buluyor neredeyse ama bizim daha fazla oldı çıkmadı üniv. Hastanesi diye herhalde
Kubraa-1 Nur67 3 tanesinde taşıyıcı çıktı pıhtılaşmaya yatkınlık var dedi doktorunuz ilaç verir ona göre dedi tüp bebek doktoru yönlendirmişti beni oraya, ama ben zaten pıhtılaşma için iğne de ilaçta kullandım 2.ve 3.transferimde olmadı ama
Nur67 Kubraa-1 anladım canım inşallah en kısa sürede güzel haberler alırsın da hiç gerek kalmaz tedaviye felan 🌸 sıkma canını hayırlısı böyleymiş