Grimsi merhaba benim genetik sonucum kötü çıktı yani benden dolayı ben 45 kromozomluymuşum normalde herkeste 46 kromozom var benim bir tanesi kopup 21. kopup 14’e yapışmış bu yüzden de 45 kromozom olarak gözükür zaten 45 kromozom olsandan sendromlu olurum normalde eksik gelse ama eksik değil tam ama parçası kopup diğerine yapıştığı için eksik görünüyor bundan dolayı ben de PGT yöntemiyle gebelik istendi ben de bu yönteme başvurdum PGT yöntemi genetik taramalı tüp bebek demek bu da bebeğin sağlıklısını bulmaya çalışmak için yapılan bir işlem