Ozge1008
Kızlar geçtiğimiz hafta bir yakınım doğum yaptı. 40 haftayı doldurmuştu bebek kakasını yaptığı için acilen sezaryene aldılar. Çok şükür doğumu oldu bebek yanına geldi ama bi gün sonra acilen bebeği kuvöze aldılar. Annesi grip olmuştu doğumuna bir ay kadar varken. O gripten bebek mikrop kapmış. Bir haftadır bebek kuvözde antibiyotik tedavisi uyguluyolar. Başına böyle bi şey gelen yada duyan var mı? Yoksa bu hastane de sırf para için mi bebeği kuvöze koydu merak ediyoruz? İlk gün çok sağlıklı deyip ikinci gün kuvöze almaları hepimize biraz tuhaf geldi🤷🏻♀️