Onurbanuu merhaba ben pendik medicalparkta tedavi görüyorum. Reglimin 3.günü başladık iğnelere 10 gün sürdü toplam 11. Gün yani bugun toplama oldu. Yumurta sayım cok fazla olduğu için 1-2 regli dönemi dinleneceğim sonra transfer inşallah. Korktuğumdan daha huzurlu ve iyi geçiyor süreç daha güzeli sizin olsun inşallah