Bebim de tam tersi ikizlere hamileyim karnım yok çok fazla 😅🥲 herkes bi dertten müzdarip. Bana ilk gebelik oldugu için karnın çıkmaz dedilee sizinde ikinci gebeşik oldugu için çabuk çıkmıştır birde kilolu hamile kaldıysanız eğer yanlış anlamayın 💕💕 bebişler iyi ise gerisini düşünmeyin ❣️