-yonca benim 27. haftada 6 gün gerideydi sonra bana oksapar yazdı ve sabahları avokado, kaşar peyniri, yumurta yedim bol bol ceviz, süt ve kefir de ekledim sonraki öğünlere. 31. haftada gerilik 3 güne inmiş bugün öğrendim daha doğrusu kilosu 3 gün geride ama karın çevresi tam haftamla uyumlu hale gelmiş. Ama yemekle de alakalı olmuyor ben öğrenmeden önce de bunları yiyordum belki her gün düzenli olmuyordu tabi. 1 hafta gerilik gerilik sayılmıyor zaten. Bütün bebekler aynı fabrikadan çıkacak diye bir şey yok. Benim doktorum dedi ki ben eşimle kadın doğumcuyuz bizim çocuğumuz bile 2800 gr doğdu. Bir özel eğitim öğretmeni olarak söylüyorum her çocuk özeldir ve gelişimi farklıdır 🐥 ben de ilk öğrendiğimde çok üzülmüştüm ama haftalar ilerledikçe gerilik artmazsa sabit ilerlerse sorun yok.