Bende 29+3 teyim bende de oluyor magnezyum kullanmama rağmen. bazen bebek çok baski yapıyor bazen anlık kasılmalar oluyor gece uykularımda da rahatsizlik başladı ama bence şuan abartılacak bir şey yok. Sizinki uzun sürüyorsa geçmiyorsa lütfen doktorunuza bildirin