Kızlar doğumdan sonra aylarca regl olmamak normal mi doğum yapalı 4 ay oldu 40ım bitince yoğun bir kanamam oldu ondan sonra da regl olmadım 2 hafta önce korkup test yaptım ama negatif çıktı ona rağmen hala regl olmadım sizce normal mi normalse ne zamana kadar böyle sürüyor