Baby_B 20+6 dayim,prilami birakip buna geciyorum ise yararsa devam edicem Günde 3 defa demis eczaci ama 1-2 tane icsek yetmez mi? 3 fazla degil mi?
Alone Baby_B prilam mide bulantısı için. Gaviscon ise mide yanması için ikisi farklı şeyler. Günde 3-4 kere midem yandıkça içiyorum ben
Baby_B Alone biliyorum. Mide bulantimdan degil yanmadan dolayi kustugumu dusunuyorum suan.Oyuzden bu ilaci deneyecegiz doktorum öyle dedi.🙏
Alone Baby_B bir süre sonra ölçek felan kalmıyor 😂 direk kafama dikiyorum bir yudum olarak içiyorum 🫣 ama başlarda da 1 çorba kaşığı kadar içiyordum
Sedefffff Baby_B Evet günde 3 defa içilebilir diyorlar,ben günde 1 yemek kaşığı içiyorum o da akşam yemeğinden 10-15 dk sonra,35.haftamdayım mide yanmam felaket ama 1 kaşık yetiyor.