cauuv1 Kızlar bisey sormak istiyorum ilk kez denicem reglim bitince. Mesela t çizgisi cok koyu degil pik olmamıs ama koyulasmaya baslıyor diyelim o günü degerlendirmemiz gerekiyor mu yoksa sadece pik ve sonrasını mı degerlendiricez
Nur67 cauuv1 t ve c cizgisi aynı koyulukta olunca pik olur eşinizde sorun yoksa gün çatlama görene kadar ilişki olabilir veya gün aşırı. Diğer günler de keyfiniz bilir tabi ki 😀 ama pik olduğu ve çatlama olduğu günler yüksek hamile kalma şansı yakalıyoruzz 🌸
cauuv1 Nur67 tesekkürler aslında onu biliyorum sormak istedigim şey pikten bi iki gün önce de hani t cizgisi koyu olur ya onu da mı degerlendirmek gerek:)
Nur67 cauuv1 o size bağlı ama o gün yumurtlama olmuyor pik olduğu gün yumurtlama olur :) ondan öncesi sonrası size bağlı tabi ki
-Papatya33 cauuv1 test yaptm negatif çıktı cnm. Adeti bekliyorum. Bende ovulasyon almayı dusunuyorm ama. Nerdn aldın sen
cauuv1 -Papatya33 ilk eczanelere baktım sadece artımed vardı o markaya da hiç güvenmiyorum. Trendyoldan aldım 1 günde teslim ettiler tavsiye ederim ovulasyon testi yaz cıkar son kullanım tarihleri de 2026 güzel yani