gunesinannesi__ Kızlar bu 4.ay uyku gerilemesi her bebekte mutlaka oluyor mu ? Yani yasamayan duzeni bozulmayan var mi merak ediyorum.
Minnaksever gunesinannesi__ ben yaşamayan görmedim duymadım meme reddi de olabiliyor onunla birlikte artık bebiş her şeyin farkında olduğu için fazla uyarandan uyuyamıyor
Eliffyamann gunesinannesi__ ben 4u hafif atlattım ama 8de dibe çöktüm berbattı unutmak istiyorum o dönemi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
mervemurat16 gunesinannesi__ kızım 10 aylık olacak düzenli bir uykusu hiç olmadı maksimum 1 hafta düzenli oluyor sonra yine değişiyor bu gerilemelerde bebekten bebeğe değişiyor bence ama diş döneminde daha sıklıkla uyku atağa olabiliyor gözlemlerime göre
Minnaksever Minnaksever bu arada bu ataklar çok iyi aslında bebeğinizin zihinsel açıdan sağlıklı olduğunu ve güzel geliştiğini gösteriyor ben öyle avunurdum 😁