Benim bebiş aniden 3 hafta önden gitmeye başladı 35 haftadayız ama ultrasonda 39 falan çıkıyo 🥲Şekerim yok. Nırmal doğum ıstiyorum ama iri bebek olduğu için doktor sıkıntı olabilir dedi yani sezeryan olabilir. Böyle olan arkadaşlarım var mı buralarda 🙃