ilknurr98 adetim 1 hatfa ğeçtiğinde bende 176 ile öğrendim değer düşük dendi. Sağlıklı olmayabilir dendi. 1 hafta sonra ğittim kese gözüktü. Ama 1 hafta sonra tekrer gel yolk kesesi oluşmamıştı. 1 hafta daha sonra gittiğimde oluşmuştu. Bakalım bekliyorum