Rahim filmi çektirdiğim ay hamile kaldım. Hatta sonrasında doktoruma filmi gösterdiğimde iki tüpümünde normalde kapalı olduğunu işlem esnasında açılmış olduğunu söyledi. O ana kadar bilmiyordum kapalı olduğunu. Tüp bebek hazırlığı yaparken çok şükür kendiliğinden oldu , inşallah isteyen herkese nasip olur.