betul1709 karnımın aşağıya doğru indiğini hissediyorum. Aşağıda baya baskı oluyor çok sık tuvalete gidiyorum. Sırt ve kaburga ağrılarım oluyor. Sürekli acıkıyorum 😅😅 uyurken yanıma muz alıyorum ki acıkırsam gece yerim diye 😂 gece 2’de anca uyuyorum sürekli tuvalete gitmekten habire uyanıyorum. Sonra da 7’de kalkıyorum daha da uyanamıyorum. Sola yatmaktan sol tarafım bitmiş durumda sabaha karşı sol kalçamda inanılmaz keskin bi ağrı oluyor. Serklajlı olduğum için de 20. haftadan beri yatıyordum şimdi şimdi dolaşmaya başladım yürümekte baya zorlanıyorum nefes nefese kalıyorum. Konuşurken bile nefes nefese kalıyorum. Bir gün bebek aşırı hareketli oluyor dışarıdan karnımın oynadığı belli oluyor, ertesi gün bakıyorum hareket çok az bu sefer panik olup dürtüyorum habire çocuğu. Bu ara da onun kuruntusunu yaşıyorum. Acaba iyi mi nasıl kalp atışı nasıl gibi kuruntular. Sona yaklaştıkça insan kavuşma sabırsızlığından kaygıları artıyormuş 🥲