Ezgiisenaa 7+3 Deyiz bugün öğlenden beri sağ kasığımdan bacağıma vuran adet sancısı gibi bir ağrı var geçmeyen kanama leke vs birşey yok ama ağrı biraz şiddetli tedirgin oldum biraz normal mi arkadaşlar yaşayan var mı böyle birşey
zeydalp Ezgiisenaa normal merak etme benimde öyleydi 18 haftadayım hala devam ediyor kanama vs görmediysen endişelenme ayaklarını sıcak tut bol bol da dinlen
Ftrhn Ezgiisenaa ben de aynı konudan post açtım bugün 9.haftada başladı benim de sol kasığımda bazen sağ. Korkuyorum daha önce 2 düşüğüm var. İnşallah iyidir bebişlerimiz
Patatess Oluyor başlarda öyle özellikle yorulunca. Bir süre dinlenin. Tabi kanama vs olursa o zaman başka. Hemen doktora gidin.