Hifaakim benim ilk düşüğümden sonra kendi doktorum tekrarlayan düşükler de genetik test yapılıyor sana yapmazlar demişti ama benim bir de boş gebeliğim olduğu için tabi ki ben durmadım Cerrahpaşa da bir kdın hastalıkları doktoruna gittim ama olmadığı halde 2 3 düşüğüm var diyebiliyor musun bilmiyorum çünkü seni genetik bölüme yönlendirdiğin de o doktor benim ve eşimin soy ağacını çıkardı resmen ne zaman düşük yaptığımı tarihine kadar sordu her durumu tarihine kadar sordu ailenin hastalıklarını sordu uzun bir konuşma oluyor eksik bilgi vermemeye dikkat et sonra eşimle ikimize genetik testi yaptı bana ekstra olarak pıhtılaşma testi de yaptı sonuçlar da 1 ay içinde çıktı ama yaptıracağın hastaneye muhakkak ne için genetik testi istediğini söyle pıhtılaşma testi Cerrahpaşa da o süre de taşındıkları için yapamadığı için bana Anadolu yakasında Göztepe şehir hastanesine sevk kağıdı yazıp randevu almıştım.