henuzanneadayi Kızlar selam, 12+4 haftadayız. Doktorum iki bacak arasına bakarak kıza benzettiğini ama net olmadığını söyledi. Sizlerin yorumunu merak ediyorum. Yorum yapar mısınız ? Bana da bi öyle geliyor bi böyle .. Emin olamadım. Yorumunuzu bekliyorum videoyu paylaşıyorum.
turkan403 henuzanneadayi 16.17den snra anca netleşir ama kıza benziyo gibi 10+6 da bnada kız demsiti doktor 21haftada kesinleşti
henuzanneadayi b-bg yaa ne güzel , açıkçası ilk bebişimiz olacağı için kız ya da erkek fark etmez sağlıklısı olsun diliyoruz , insan hissen birine daha yakın hissediyor bizde de erkek diye düşünüyorduk nasip , sizde de 12. Haftadaylen böyle mi görünüyordu acaba ,
b-bg henuzanneadayi bizimde ilk kız hissediyorduk 12. haftada kız diyince biraz bişeyler aldık ismini kesinleştirdik erkek olduğu kesinleşince biraz üzüldüm sonra üzüldüğüm için daha çok üzüldüm oğlumdan özür diledim en iyisi kesinleşene kadar hiç bişeye adapte olmamak 12. haftada böyleydi boş demişti doktor 13 de tekrar gittim dolu görünüyo erkek gibi ama kızda da oluyor bazen çıkıntı kesin bişey diyemem dedi 14 de başka doktora gittim kesin erkek değişmez dedi ve değişmedi 1 haftanın bile çok önemi oluyor cinsiyette sağlıkla gelsin inşallah 🤲🏼🤲🏼
-M123-  Biri 12 biri 14 haftalık İki doktorda farklı cinsiyet söyledi sizce ne arkadaşlar