Kızlar ovülasyon testi yapıyordum.pik göremedim yada kaçırdım bilmiyorum.adetime 8 gün var ama bir saat önce az bi kanama geldi. Önce kahverengi lekelenme,karın ve kasık ağrısı,sonra da az bi kanama geldi. Yumurtlamadan dolayı mı yoksa adetim mi başladı sizce?ama hep düzenliydi ve 2-3 gün de değil. 8 gün erken gelmesi normal mi?daha 2 aydır korunmuyoruz bu arada