dygsss Hamile kaldığımdan beri ara sıra yeşil genellikle sarı akıntım var doktora gittiğimde söyledim bişey yapamayız haftan küçük demişti sirkeli suyla temizle dedi ama yapmadım ne yapmam gerekiyor kızlar tehlikelimi
Eylul41 dygsss her ay fitil.kullaniyorum tekrarliyor vajen kultur verdim temiz çıktı ama enfeksiyon oluyor benimde sari ve gun ici 12 13 defa oluyor herseyi denedim geçmiyor bazen antibiyotik vediyor doktorum 3 kez kullandim yok yani illet gibi. Bendede kaşıntı yanma aci yok sadece cok yogun akıntı
Annelikmghb dygsss dut kurusu kürü enfeksiyonu temizliyormus ben yapmistim ama bende aşırı bunlanti yapti eger ilac kullanamiyorsan dene istersen. Hem kan hem idrar baktırır enfeksiyon tehlikeli ama her gebede olabilen biseymis. Doktoruna zaten gerekeni söyler sana.
dygsss Simya2810 haftam küçük diye bişey yapamam dedi 9 haftalık oldum haftaya perşembe randevum var söylüycem
ozgmom dygsss 9 haftalıkken fitil kullanmaya başladım 20+6 yım ayda bir olacak şekilde tekrarlıyor düzenli fitil kullanıyorum bir türlü geçmedi ama çok yoğun olmuyor koku ve kaşıntı falan olmuyor.
Kplnsyd Benim de hamilelikte oldu, fitil kullanmıştım daha önce iki kez yine tekrarladı şimdi yine fitil verdi doktorum, iyileşiriz inşaallah tez vakitte
ozgmom Kplnsyd Benimde ayda bir kez mutlaka tekrarlıyor doktor her seferinde fitil veriyor bir türlü geciremedim
dygsss ozgmom koku kaşıntı bendede yok genellikle sarı ara sıra yeşile dönüyor çalıştığım için de hep ayakta olunca sürekli geliyor evde o kadar olmuyo