Trakeostomi ne durumlarda açılıyor veya oksijeni basınçla alan hastalarda süreç nsl ilerliyor yavaş yavaş düşürüyorlarmi bebegim kalp ameliyati oldu doğduktan sonra şuan üç aylık üç aydır yogun bakimda entubeden ayrıldı akciğerleri sol akcigeri sondugunu soylediler basınçla burnundan oksijen alıyormuş ama.cok hassas haldeymis çok korkuorum zamanla duzelirmi akciğerleri o basincli oksijenle açılımı ne kdr sürede açılır boğazını acmalarindan korkuorum solunumdan ayrilamayinca açılıyor die biliorum oksijenden ayrilamiyor halsiz ama basınçla alıyor bilgisi olanların bilgisine ihtiyacım var 😢