Kızlar şeker yüklemesi yaptırdım sonuçlar malesef iç acıcı degil gebelik şekeri cıktı dahiliye doktoru parmaktan açlık tokluk bakıcaksın bir. Süre sonuclar yine yüksek cıkarsa insülin başlıcaz dedi dün ölcümler çok güzeldi bugün tam tersi hepsi yüksek şeker içeren hiç bişey yemedim neden böyle oluyo anlamış değilim