Mommirac Pazartesi saglik ocağında kan verdim ayni gün dahiliyede de verdim dahiliyede beta hcg 2051 çıktı burdada bu yaziyor normalmi
Crown23 Mommirac her labarotuvarın referans değeri farklıdır o yuzden farklı cıkmıstır ama kolestrolunuz yuksek sanırım tiroidlerinizde de sıkıntı var ayrıca hamilesiniz acil doktora gözükğn