Kızlar merhaba bende fıtık cıktı belimde hamile oldugumu bilmeden mr girdim ve siddetli agrılar için kas gevsetici agrı kesici igne vuruldum 10 gun sonra hamile oldugumu ogrendim bugun doktora gittim ya hep ya hiç kuralı dedi hiç bişey anlamadım aranızda basına böyle durum gelen varmı cok korkuyorum bebege zararı olmustur diye