nurmltli61 16 haftalığım doktor erkek dedi inanmadım başka doktora gittim oda erkek dedi😂😂pipisinin fotoğrafını elime verdi şak diye😂😂kordon olma ihtimali var mıdır? Kız kıyafetleri almıştım da 🤣🤣🤣erkek diyip cinsiyetini kız öğrenen var mı aranızda ?
Mejsa nurmltli61 ahfksk bana da kız dediler 12. Haftada ama şey dediler göremeyince kız diyorlarmış o yüzden hiçbir şey almadım hatta 20. Haftayı mı beklesem düşüncem var 😂
isiksinem45 nurmltli61 Canım benim kuzenimde kız bekliyordu süslerini felan hep Asel ada diye yaptırmıştı pembe pembe almıştı herşeyini bı doğdu erkek yani oluyor maalesef
Mejsa Hatice-1233 çok geçe bırakmak istemiyorum işimi rahat yapayım yıka ütüle vs diye de hemen almak da istemiyorum işte burda çok gördüm detaylıda bile farklı farklı cinsiyet söyleyenler vardı bebek gösterecek mi bakalım 🤷♀️
Feyzanurguc Hatice-1233 detaylı ya da girdim 16 dan 29 a kadar da erkek dediler sonra öğrendim ki kzımış şuan 33+4 üz ben erkek babası kız bekliyor 😂
Mejsa AnayimBenAna_ evet çok heveslenmek de istemiyorum düşünsene çocuğu aylarca seviyorsun kızım kızım doğuyo erkek zavallının psikolojisi bozulur 😅
nurmltli61 Mejsa ben bu zamana kadar kızım diye sevdim 🤣🤣şimdi diyorum Oğlum özür dilerim sana hep kızım dedim 😂😂😂🤣
nurmltli61 Hayelllerhayatttlar o zaman ben her ihtimale karşı bişeyler almak için detaylıyı bekliyim😂😂
Kubraylvc nurmltli61 12 haftada bana da erkek dedi 13 haftada başka doktora gittim oda erkek dedi bir hafta sonravtrkrar gel dedim görülmüyor yaaaa dedi aha dedim ama ben hep mavi mavi aldım dedim ertesi gün kendi doktoruma gittim net bu bebek erkek dedi şak verdi ultrasyonu 14 haftadayız değişmez umarım 🤣
isiksinem45 nurmltli61 Olsun ya bı yakınınij kızı felan olursa belki ona goturursun veya birdaha bebek istersen belki kız olur ona giydirirsinn
Nurylmz12 Çok çok erken değil mi kıyafet almak için. Zaten doğum zamanı ile şimdiki mevsim aynı olmuyor doğuma yakın 7-8. Ayda almak daha mantıklı sanki. Önce temel araç gereçler alınsa en son kıyafet alınsa daha uygun olur yine de siz bilirsiniz tabi