Testlerim bi pozitif bi negatif, bi pozitif bi negatif çıkıyor. 3 gündür 6 tane test yaptım neye inanacağımı şaşırdım. Değer düşükse eğer testte bi görünüp bi görünmemesi normal mi? Adet günüm yarın. Kan vermeye cesaret edemiyorum, bilmiyorum belkide istediğim cevabı alamamaktan korkuyorum. 😢 10 dk önce yaptığım testim çizgi pembe bir çizgi görebiliyor musunuz?
