Dorukmerve canım betanın 2 kat artması lazım ama %60 üstü normal diyorlar seninde 28 yerine 24 çıkmış çok az bi fark var. 2 gün sonra bi daha var 48 olması lazım 1000in üstüne çıkana kadar 2 günde bir aynı saatte aynı yerde kan ver bende aynı süreçten geçtim çok stresli ama korkma benimde betam 16 ile başlamıştı doktor kimyasal olabilir dedi bana( sessiz düşük) 2 günde bir kan verip sıkı takip ettim kimyasalda zaten hem düzenli artmaz hemde 1000in üstüne çıkmaz