26 haftalik hamileyim dun kontrol icin gittim doktor ultrason ile muayene ederken 2 santim miyon var rahminde dedi daha once hic dememislerdi basina gelen var mi bu nedemek bebege zarari var mi onemli mi degil mi bilmiyorum devlet hastanesine gittigim icin de doktor pek bilgi vermedi bilgisi olan varmi ??