Ftrhn tam anlamıyla bitmemiştir canm belkı de bıraz da bebeğin oluşumu buyumesı etkiliyordur ilk zamanlar kanama veya lekeleme olayını bıle normal karşılıyorlar doktorlar başka bı sıkıntı olmadığı sürece herkesın hamileliği farklı farklı ilerliyor o öyle ben de niye yok yada var gıbı kımseyle kıyaslamayın çok yormayın kendınızı zor işler yapmayın ilk üç ay dikkat edın oturup kalkarken yürürken inşallah geçer agrılarınız sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏 @