Aysedgrlikrkmz Yaaa annişler sizde de istemsiz herşeye ağlama durumu var mı ben engel olamıyorum herşeye ağlamak geliyor içimden 🙄 sizde de var mı yoksa bende mi bi anormallik var 😱
Aysedgrlikrkmz GamzeCan ay benim de aynı Müge anlıyı izliyorum ağlıyorum Türk sineması izliyorum iyi kötü tüm sahnelerde ağlıyorum anlamszca 😪😅😅
MinnakBebegim Bazen bendede oluyor ama hamilelikden canim hamilelim doneminde hassas olur ya kadinlar ondan diye dusunuyorum
Aysedgrlikrkmz MinnakBebegim ay böyle sonra da üzülüyorum çocuğa bi zararı olur mu ki diye ama engel olamıyorum 😪