Arkadaşlar merhaba benim ayın 5 inde regli olmam gerekiyor olmadım 1 gün sonra kahverengi leke gelmeye başladı 3 gündür akıntı şeklinde az az devam ediyor kahverengi dün ilişkiye yaşadıktan sonra çok az bir pembe nokta kadar bişey geldi sonra yine kahverengi devam etti tam olarak regli olmadım kan gelmiyor yani göğüslerim ağrıyor regli ağrısı yok normalde de çok çekmezdim zaten sebepsiz infertilite teşhisim var 7 yıldır korunmadan düzenli ilişkim var hiç gebelik olmadı maalesef düşük vs de ümitlenmekte istemiyorum test yapmadım o yüzden normal mi bu durum yardımcı olabilir misiniz?