Kızlar geçende post açmıştım boynumda bir şişlik var diye bugün hastaneye gittim ultrason falan yapıldı çok şükür ciddi bişey değildi sadece enfeksiyondan dolayı lenf bezin şişmiş dedi. Kızlar ne kadar sonra bu şiş çekiliyor? Çokmu sürüyor yoksa bi kaç güne geçermi?