Hanımlar Merhaba after10 testi kullanan var mı daha önce? Eczaneden aldım fakat int yorumları kötü okudum başka erken gebelik testi de yoktu. Sözde ilişkiden 5 gün sonra doğru sonuç veriyormuş üstünde yazdığına göre. Bir defa korunmasız ilişki olduğu için önlem almama rağmen adet tarihinde yapmak için aldım ama yorumları okuyunca da acaba doğruyu gösterir mi telaşı bastı. Hiç kullanıp şikaryi olan var mı