Oğlumun adı Aslan hayvan ismi olarak değil güçlü, yiğitlik, cesaret sağlamlık kuvvet anlamına geliyor o yüzden koydum. Gs’li de değiliz tam aksine koyu Fb’liyiz 😂
2 ismi var İnanç Aslan çokda severek sesleniyoruz.
Hamza’nın anlamı zaten aslan , güçlü demek o yüzden yiğit Hamza daha iyi bence