Kızlarrr bugün kontrolüm vardı 37+6 haftalığım ntsde sancım çıktı zaten kasıklarım da o kasılmayı hissediyodum 1-2 cm açılma var dediler yatıç yaptılar kasılmalarım ara ara devam ediyor ama bebek kanala girmemiş sanırım başına gelen var mı ne kadar sürede doğum olur 😏😏😏