Dereya canım ben çok baktım. Park yataklar çok kullanışlı ama görüntü olarak hiç hoşuma gitmiyor. Küçük otomatik sallanan anne yanı almayı düşündüm. Sonra o da kısa vadeli kullanımı var. Bebek 1 yaşından sonra kullanamaz diye ondna da vazgeçtim. Son karar olarak egebaby nin ahşap 4 in 1 beşiğini almaya kara verdim. Hem anne yanı oluyor hem beşik oluyor hem de park yatak gibi olabiliyor. Ayrıca ilerleyen zamanlarda da parçasını alıp karyolaya dönüşebiliyor. Ve görüntüsü çok güzel